TEKST ŁATWY DO CZYTANIA

Adres szkoły:

Zespół Szkolno –Przedszkolny nr 1  w Łużnej, 38-322 Łużna 723

Znajduje się w centrum wsi blisko Urzędu Gminy i mleczarni. W szkole uczą się dzieci w klasach od pierwszej do ósmej. Jest tu także żłobek i przedszkole. Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy. Czynny jest codziennie od 7.00 do 15.00.

Kontakt:

– telefon: 183543390

– e-mail : zspluzna1@luzna.pl

Kadra kierownicza:

– mgr inż. Monika Skrobot – dyrektor szkoły

– mgr Beata Tokarska – wicedyrektor

Opis budynku

Do budynku prowadzą trzy wejścia:

  1. Wejście główne od drogi dojazdowej, 
  1. drugie od Sali gimnastycznej, 
  1. trzecie w bocznej ścianie budynku od strony parkingu.

Wejście główne jest przystosowane dla osób  niepełnosprawnych na wózkach. Można się nim dostać tylko na parter. Wejściem od strony sali gimnastycznej można wjechać wózkiem na pierwsze piętro.

Budynek szkoły składa się z trzech kondygnacji. W budynku nie ma windy. Przy szkole jest duży parking.

Plan budynku:

PARTER

  1. SZATNIE SZKOLNE
  2. BIBLIOTEKA SZKOLNA
  3. STOŁÓWKA
  4. ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY

I PIĘTRO

  1. SEKRETARIAT SZKOŁY
  2. GABINET DYREKTORA
  3. GABINET WICEDYREKTORA
  4. GABINET PEDAGOGA
  5. GABINET PIELĘGNIARKI
  6. POKÓJ NAUCZYCIELSKI
  7. SALE LEKCYJNE
  8. ŚWIETLICA SZKOLNA
  9. TOALETA DOSTOSOWANA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH  – FOTO
  10. ŻŁOBEK

II PIĘTRO

  1. SALE LEKCYJNE DLA KLAS 1 – 3
  2. ŚWIETLICA SZKOLNA

III PIĘTRO

  1. SALE LEKCYJNE